פתרונות עיצוב לחדר האמבטיה – המדריך המלא לבחירתם

מערכת שורש  כו ניסן, תשפא  4/8/2021

מעוניינים לדעת מהם פתרונות העיצוב האולטימטיביים לחדר האמבטיה שלכם?
.......................

פתרונות עיצוב לחדר האמבטיה – המדריך המלא לבחירתם

מעוניינים לדעת מהם פתרונות העיצוב האולטימטיביים לחדר האמבטיה שלכם? במאמר מידע זה גיבשנו עבורכם כמה רעיונות אותנטיים לכל אזור בחדר. חילקנו אותו לאזור הכיור, גיגית האמבטיה והמקלחון, כשבין לבין ישנם כל אקססוריז לקיר השימושיים לתלייה על הקירות. במדריך זה תוכלו לדעת בדיוק מה אתם צריכים בחדר האמבטיה על מנת לגבש אותו בתצורתו הסופית לפני אכלוס או אחרי שיפוץ.

בחרו פתרונות אחסון משלימים לאזור הארון והכיור

באזור זה ישנם פריטים שיסייעו לכם לשלוף ציוד לשימוש תכוף ויומיומי: סבוניות, מתלי מגבות, שידות מגירות להעמדה על משטחי כיור, ועוד. מומלץ לבחור פריטים אלו על פי שיטת האחסון הנוחה לכם. מי שמעדיף לתלות את הציוד שלו ייעזר במתלים ומי שיעדיף אחסון ייעזר בשידות ובמדפים. סבוניות ומתקנים לסבון בכלל הם כלים שבכל חדר אמבטיה חשוב שיהיו.

בחרו פתרונות אחסון משלימים לאזור גיגית האמבטיה

בגיגית האמבטיה מקובל לתלות מדף אלומיניום/פלסטיק קטן לסבונים, תכשירים ותמרוקים שונים. התקן זה מגיע בפיסולים ובעיצובים שונים בהתאם לצרכי האחסון. ישנם התקנים בהם קודחים רק מתלים או מסמרים ותולים אותם עליהם וישנם התקנים שכל כולם הם גופי הברגה צמודי קיר. חלק ממתקני התלייה שלכם יהיו פינתיים וחלקם יהיו חד ממדיים. חלק מהם ייראו לבנים וחלקם בצבע כסוף. בחרו את המתקן שישמש אתכם באופן המיטבי ביותר.

בחרו פתרונות אחסון משלימים לאזור המקלחון

בדומה לגיגית האמבטיה, גם במקלחון מומלץ שיהיה מדף צמוד קיר או תלוי מאלומיניום או מפלסטיק. בנוסף, מומלץ להתמיד שטיח גומי קטן בכניסה וביציאה מהמקלחון. אביזרים אלו יהפכו את חוויית הרחצה שלכם למשהו מיוחד ומענג, ישמרו על הרצפה יבשה ויספקו לכם בילוי נעים ואותנטי בכל פעם שתשהו במקלחון.

בחרו פתרונות אחסון משלימים ברחבי הקירות

מדפי מקלחת לתליית חלוקים, מתלים משלימים לתליית מגבות, ועוד אביזרים רבים יכולים להיות מוצמדים לקירות האמבטיה שלכם. חפשו את השטחים הפנויים לאחר הצבת הארון, האמבטיה והמקלחון והשלימו אותם במידת הצורך עם פתרונות עיצוב לחדר האמבטיה. בדרך זו אתם מבטיחים כי חדר האמבטיה שלכם יהיה נגיש בפתרונות אחסון נוחים ויספק את כל מה שנדרש בנושא זה.